Există mai multe tipuri diferite de marketing online pe care o afacere le poate utiliza. De la site-ul unei companii cu diferite active de branding pe care le poate utiliza, există mai multe tactici de marketing pe Internet care se încadrează sub umbrela generală digitală sau online de marketing. Scopul unei companii ar trebui să fie să exploreze diferitele tipuri de marketing online, să-și determine obiectivul în utilizarea marketingului online și apoi să selecteze și să implementeze cele mai potrivite forme de marketing online pentru nevoile și obiectivele lor unice. Cele mai frecvent recunoscute și utilizate tipuri de marketing online sunt:

Marketing de conținut

Content Marketing utilizat de Agentie Seo Mogu.ro este o formă primară de marketing online și este adesea încorporată în aproape orice alt tip de marketing digital. Acest tip de marketing implică utilizarea conținutului pe Internet pentru a crește gradul de conștientizare a mărcii, pentru a oferi informații valoroase clienților potențiali și actuali, generează incredere si mareste traficul. Obiectivul principal al comercializării conținutului este de obicei crearea și distribuirea conținutului relevant și valoros care atrage o anumită demografică și crește probabilitatea de a transforma acești spectatori în clienți.

Următoarele sunt câteva dintre cele mai frecvent utilizate tipuri de marketing de conținut:

Posturi pe blog: Unele companii sau antreprenori aleg să creeze un blog care reprezintă industria afacerii lor. De exemplu, o companie de plante poate crea un blog online care oferă în mod regulat sfaturi privind modul de îngrijire a anumitor plante. Un blog este o modalitate excelentă pentru ca o afacere să-și arate expertiza într-o industrie, precum și să ofere informații valoroase care să contribuie la atragerea potențialilor clienți. De asemenea, poate contribui la aducerea unui trafic mai organic pe site-ul unei companii, având postări pe blog-uri înapoi la site-ul web.

Videoclipuri: Videoclipurile reprezintă o formă comună de marketing de conținut pentru companii și indivizi. O companie poate folosi Instagram sau Facebook pentru a crea videoclipuri rapide de un minut pe care utilizatorii le pot viziona sau utiliza cu ușurință un canal YouTube pentru a oferi informații mai detaliate. Un videoclip este o modalitate excelentă de a vă atinge vizual audiența țintă cu privire la ceea ce oferiți sau la ce soluție puteți oferi unei anumite probleme. De exemplu, o companie de machiaj poate crea un videoclip rapid prezentând o persoană care aplică unul dintre produsele de machiaj ale companiei. Mai multe despre content marketing afli si de pe radardemedia.ro.

Podcast-uri: Podcast-urile reprezintă o formă mai recentă de comercializare a conținutului pe care o afacere sau o persoană o poate folosi pentru a oferi informații semnificative clienților potențiali și pentru a ajuta la generarea de potențiali clienti. De exemplu, un antrenor de viață poate crea un podcast unde oferă sfaturi săptămânale despre modul de gestionare a minții dvs., oferind, de asemenea, utilizatorilor șansa de a lucra cu antrenorul de viață pentru 25% reducere. În timp ce podcast-ul este de obicei gratuit pentru ascultători, acesta ajută adesea la creșterea gradului de conștientizare a mărcii, precum și a vânzărilor pentru o companie.

Optimizarea motorului de căutare (SEO)

Optimizarea motorului de căutare este utilizarea de tactici de marketing online pentru a crește vizibilitatea unui site pe pagina de căutare. De exemplu, o companie poate utiliza strategii SEO pentru a ajuta site-ul lor să se clasifice ca primul rezultat atunci când cineva caută serviciile sau produsele respective.

Articolul precedentMacbook Pro: noile functii si ceea ce ar trebui sa stiti
Articolul următorMic dejun cu cartofi, bogat in vitamine si minerale